1. Στη MY SERVICES συνδυάζουμε την πολυετή εμπειρία μας στη διαχείριση ανθρωπίνου δυναμικού με την άρτια και ευέλικτη οργάνωση μας, με αποτέλεσμα να παρέχουμε την καλύτερη ποιότητα υπηρεσιών με το ελάχιστο δυνατό κόστος για τη βελτίωση κάθε ξενοδοχειακής λειτουργίας.
2. Στη MY SERVICES αναλαμβάνουμε την ευθύνη κάθε εργασιακής σχέσης με το ανθρώπινο δυναμικό, ώστε η ξενοδοχειακή μονάδα να είναι ελεύθερη από τις διαδικασίες τήρησης μισθοδοσίας και ασφαλιστικής κάλυψης των εργαζομένων.
3. Στη MY SERVICES εγγυόμαστε την ποιότητα των υπηρεσιών του εξειδικευμένου ανθρώπινου δυναμικού μας. Για τον λόγο αυτό, αναλαμβάνουμε την άμεση αντικατάσταση εργαζομένου χωρίς καμία επιβάρυνση ή ευθύνη από τον πελάτη.
4. Στη MY SERVICES φροντίζουμε για την διαρκή επιμόρφωση και εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού μας, μέσα από σεμινάρια και συνεργασίες με κορυφαίους φορείς εκπαίδευσης (ALPINE COLLEGE), χωρίς κανένα κόστος για τον πελάτη μας.
5. Με την επιλογή της MY SERVICES, μειώνεται άμεσα και σημαντικά το διοικητικό κόστος της επιχείρησης γιατί:
- Καλύπτουμε άμεσα και αποτελεσματικά τις κενές θέσεις εργασίας ξενοδοχοϋπαλλήλων (εποχιακών, αιχμής, αδειών, εγκυμοσύνης, ασθενειών κλπ.)
- Μηδενίζουμε για την επιχείρηση το κόστος πρόσληψης καθώς διαχειριζόμαστε την μισθοδοσία των εργαζομένων
- Με την ευελιξία μας υποστηρίζουμε την επιχείρηση ώστε ανά πάσα στιγμή να διατηρεί την ποιότητα των υπηρεσιών της, αφού διατηρούμε μόνον τους πιο κατάλληλους και εξειδικευμένους για την κάθε επιχείρηση εργαζομένους
- Μειώνουμε το κόστος για κάθε επιχείρηση της δοκιμαστικής περιόδου νέων υπαλλήλων.